Login: Password:
Hlavní stránka » Fórum » Novinky » Informace a opravy
stránky: 1
Drahy
  • Posts:
  • Reply #1  |  04-02-2010, 01:53:54
Otázky a odpovědi
Prohlížím si takhle občas internet a hledám informace o novinkách ze světa hry World of Warctaft. Našel jsem na české stránce věnované novinkám hry World of Warcraft (wowcenter.cz) český překlad některých otázek, které se hráči hodně ptají vývojářů na síti Twitter (obdoba Facebooku). Zde výpis pár hlavních, které mě zaujaly nebo se týkají přímo i nás.

Otázka: Proč, když je vidět, že damage/healing v arénách je příliš velký, nesnížíte např. všechen damage/healing v arénách o 30%?
Odpověď: Nad řešením tohoto problému stále přemýšlíme. Řešení, které zde uvádíte, je bráno v úvahu jako jedna z možností. Tento problém je stále v řešení a je možné, že v poslední aréna sezóně před datadiskem Cataclysm dojde k nějakým experimentům.

Otázka:Je zde nějaká možnost, aby Elemental shaman používal něco jako "Fire shield", jenž by působil podobně, jako Restoration shamanův "Water shield"?
Odpověď: Ne, momentálně nemáme nic takového v plánu.

Otázka: Plánujete stále přidat do hry Guild House (speciální Guildovní domy)?
Odpověď: Není to naší prioritou, ale v budoucnu možná něco takového do hry implementujeme.

Otázka: Máte v plánu zvětšit kapacitu backpacku (základní batoh)?
Odpověď: Ano, rozhodně o něčem takovém uvažujeme, nechceme ale, aby to dopadlo tak, že každý bude mít např. 100 slotový backpack.

Otázka: Až dosáhnem v datadisku Cataclysm levelu 58, budeme muset jít levelovat do Outlandu, nebo bude možné pokračovat v levelování v Azerothu?
Odpověď: Pro další levelování budete muset projít Burning Crusade i Wrath of the Lich King oblasti. Azeroth bude mít stále mezi levely 60 a 80 levelovací "trhlinu".

Otázka: Máte v plánu učinit staré levelovací dungeony, jako např. Maraudon, Wailing Caverns atd., více player-friendly (přívětivější pro hráče), např. tím, že zaberou méně času?
Odpověď: Ano, něco takového máme v plánu pro Cataclysm.

Otázka: Bylo by možné přetvořit osobní hráčovu banku tak, aby vypadala více jako guild banka a dávala možnost přístupu i ostatním hráčům do ní?
Odpověď: Toto je jedna z věcí, o které momentálně diskutujeme.

Otázka: Budou mágové někdy skutečnýmy mistry portálů? Myšleno, že budou moci používat portály k teleportaci i na jiná místa, než jen do hlavních měst?
Odpověď: Mágům jsme snížili jejich cooldown na portálech, takže se teď mohou dostávat z jednoho místa na druhé ještě rychleji. Nemyslíme si ale, že bychom jim někdy přidali takovou možnost portování, aby nemuseli vůbec používat lodě, mounty...

Otázka: Raidy na města Hordy a Alliance jsou skvělou pobídkou a výzvou pro PvP. Plánujete do budoucna toto podporovat?
Odpověď: Určitě. Líbí se nám tahle možnost bojů ve městech, ale zároveň nechceme, aby se hromadilo příliš mnoho hráčů v jedné zóně a to způsobovalo neskutečné lagy. Máme několik nápadů, jak to všechno skloubit dohromady a přinést v mnohem lepší formě, než je to ve hře teď. Určitě se na to v datadisku Cataclysm můžete těšit.

Otázka: Proč neumožníte všechny kombinace rasa+povolání.
Odpověď: Velice blízko se k tomu dostaneme v datadisku Cataclysm, ale některé kombinace jsou prostě naprosto bizardní, jako např. Goblin paladin, a to rozhodně povolit necheme. (A tauren s bublinou nikomu nevadí? A co teprve tauren priest? Nebo trpaslík šamanem? Poznámka Drahyho)

Otázka: Budou mít Trollové vůbec někdy své hlavní město, nebo alespoň svou vlastní oblast v hlavním městě, jako mají např. Gnomové v Ironforge?
Odpověď: Osobně si myslím, že trollové by měli hrát rozhodně větší roli, než hrají doteď. V datadisku Cataclysm se rozhodně dočkáte více soustředění na trolly a jejich přispívání do příběhu.

Zdá se mi, že vývojáři v poslední době naslouchají více malým dětem než těm, kteří hru opradu ocení. Vše je o penězích a když už jsou, tak maximum. Tak to vidím já. V novém datadisku se zruší spell power i attack power, všechno vychází ze zákládů jako intelekt, spirit atp., protože se děti v attack poweru nevyznají a neví k čemu slouží spell power - zkrátka je to "zbytečně" složité takže pryč s tím. Aby toho nebylo málo s datadiskem se již nebudou kupovat ranky kouzel, kouzla "porostou" s vámi. S goldama nakonec nebudete vědět co dělat, protože mounti už těď stojí jeden gold + učení je za pár goldů a k ničemu již teď téměř z hlediska potřeby hry nejsou. V takových chvílích se mi chce i brečet jak vývojáři dělají z tak pěkné hry hru pro každého s možností získat nevyšší equip během pár dní. Své názory můžete projevit na fóru.

Opravy
1) Konečně doopraveny staty v Alterac Valley - vítězství si nyní musíte vskutku tvrdě vybojovat
2) Opraveny questy All Along the Watchtowers
3) Opraven problém neviditelných hunterů s neviditenými pety
4) Opraveny problémy s Inscription skilly (170/40 atp.), další učení by to mělo vrátit do pořádku, pokud ne doporučuji odnaučit se danou profesi a znovu začít
5) Aktualizován TeamSpeak server na nejnovější verzi beta17 - doporučuji aktualizovat i vaše klienty (klient je nabídne automaticky)
6) Opraveno kouzlo Ritual of Souls - Tvotba Soulwell + Improved Healthstone
7) Předělán systém pro výběr cílů u periodických kouzel
8) Opraveno kouzlo Launch Spear

[ Zprávu upravil Drahy  05-02-2010 07:34:36 ]

stránky: 1
Forum Navigation: Jump To This Forum