Login: Password:
Hlavní stránka » Fórum » Novinky » Změny map a další opravy
stránky: 1
Drahy
  • Posts:
  • Reply #1  |  19-06-2010, 18:55:00

O krok blíže k oficiálním serverům


Dnešními změnami se malinko přiblížíme oficiálním serverům. V čem to tedy spočívá? Změna struktury map a pevného zdiva. Jedná se o nový systém na detekce mountů uvnitř v budovách, tunelech (battleground) a v mnohých dalších místech, kde standardně nelze používat mounty a nový systém vás bude dismountovat. Rovněž dochází ke změnám struktur všech vod, lávy a také fishingu, na místech, kde to doposud nebylo možné a přece by být mělo. Láva by měla na všech místech zraňovat a obecně chování okolo tohoto systému by nyní mělo být čistě podle oficiálních serverů. Systém nemusí být ze začátku plně funkční, ale po vyladění bude vše v pořádku. Jedná se o systém připravovaný roky a neměly by být žádné velké problémy. Došlo rovněž k redukci velikost map a server tak bude mít celkovou nižší velikost a snad i lepší a rychlejší práci právě s mapami.

Dalším systémem připravovaným několik let je hledání cesty u mobů ve hře, tedy mob (NPC) nebude hledat nejkratší cestu k vám vzduchem, ale po cestě, po které byste se k němu dostali i vy. Tento systém je však rozpracován a nebude zatím nasazen. Jedná se o ještě rozsáhlejší změny, než je tomu právě u map, které nyní nasazujeme, věřím však, že i tento systém u nás bude časem fungovat. Kromě těchto změn došlo u jádra k rozsáhlým změnám struktury, což by mělo údajně zlepšit čistotu jádra a přehlednost, i když se mi tak zatím nezdá, ale uvidíme časem, zbavili jsme se alespoň některých nepotřebných souborů v jádře, když už nic.

Ke změnám se přidává i hlášení oprav v seznamu oprav. Hráči si vyžádali uvádět k opravám data a časy jelikož je někdy provádíme i několikrát denně, aby věděli, které opravy jsme kdy dělali a zároveň to poslouží i nám v lepší orientaci, po které opravě přestalo jít toto a tamto. Proto zdůrazňuji k reportům do fóra uvádět i časy, kdy jste problém testovali. Děkujeme.

Opravy
19.6.2010 – 19:30:
1) Předěláno několik trenérů a vendorů
2) Přidány stovky gossipů a předělány některé objekty ve hře
3) Předělán systém map, viz článek
4) Předělán systém u kouzel Divine Hymn a Hymn of Hope, Wild Growth, Glyph of Wild Growth, Circle of Healing, Glyph of Circle of Healing, Replenishment, Ancestral Awakening a Glyph of Holy Light
5) Opraven Mind Sear a výběr cílů – thx Keany
6) Prozatím povoleno létání ve Wintergraspu
7) Opraven efekt Chef Hat (cooking)
8) Opraven Glyph of Eternal Water + Enduring Winter
9) Opraveny bonusy z Tier 10 (T10) setů
10) Opraveny časy battleground Call to Arms + přidány speciální honory – dosavadní ceny za výhry v battlegroundech byly sníženy na úroveň bez tohoto systému (nepatrně)
11) Přidána/opravena data u achievementů a odměn (PVP tabard a další) – rovněž přidány achievementy na daily questy a jejich plnění
12) Předělán Condition systém pro looty pro lepší zacházení s odměnami, looty, spelly za odměny a dalšími změnami nutnými ke správným opravám těchto systémů

20.6.2010 – 01:30
13) Opraveno létání v Dalaranu a zpřístupněno ve Wintergraspu
14) Doopraveny menší nedostatky po opravách + pády
15) Dočasně zpřístupněni vendoři v AT
16) Zvednut maximální limit hráčů ze systémových 1024 na jeden proces v linuxu na neomezeno
17) Přidány opravy do instancí Violet Hold, Halls of Stone a dalších
18) Opraveno kouzlo Defibrillate z Gnomish Army Knife

20.6.2010 – 11:00
19) Opraven efekt portálů v SOTA
20) Opraveny Scroll of Recall (II,III)
21) Opraven talent Repentance + Righteous Vengeance
22) Malinko poupraveny nové mapy kvůli případným pádům

20.6.2010 – 22:30
23) Opraveno oznamování po použití .save
24) Opraveno oznamování o zákazu létání v Dalaranu
25) Opraveni zbylí AT vendoři dočasně
26) Opraven Gluth a Decimate na kostry okolo
27) Přidána nová data do questů a k mobům a tím opraveno několik desítek/stovek questů a špatných chování u mobů + přidány scripty k trash mobům po celém světě (A Blade Fit For A Champion, The Seer's Relic, From Their Corpses, Rise! + další predevším v Icecrownu a Argent Tournamentu)
28) Opraveny všechny dnešní pády serveru

21.6.2010 – 14:00
29) Opraveno pár nedostatků u Midsummer Fire Festivalu + zobrazování správných NPC pro tento event a reset questů pro minulé ročníky - letošní zůstávají, kdo již něco tento rok splnil
30) Opraveni trenéři a další nepřesnosti u NPC chování


22.6.2010 – 04:00
31) Opraveno několik Argent Tournament questů včetně soubojového questu Among the Champions - Souboj začne po nasazení kopí a nasednutí na libovolného mounta, je možné bjovat jen s jedním mobem + ještě chybí pár drobností jako občasné hlášky, že nejste ve stájích, combat atp.
32) Poupraven systém transportů lodí a fly masterů
33) Opraven systém veřejných kanálů a banování z nich
34) Opraveny problémy s raidy a řezením v jednotlivých podskupinách

23.6.2010 – 12:00
35) Drobné úpravy a synchronizace souborů
36) Předělány AT questy pro ty, co měli problémy s plněním
37) Poupraveny systémy na transporty ve hře
38) Divine Hymn, Hymn of Hope, Dispersion a Amplify Magic jsou nyní korektně ve hře zobrazeny jako buffy místo debuffů

24.6.2010 – 18:00
39) Opraveny problémy s invite partama
40) Opraven damage u kouzla Lightning Overload
41) Opraven talent Primal Tenacity
42) Opraven absorb kouzla Shadow Ward (+SP)
43) Opraven absorb kouzla Ice Barrier
44) Přidána reputace + další opravy do The Nexus: The Oculus
45) Malé změny v Obsidian Sanctum především v systému Acolyte - neútočení, pokud je hráč v jiné než Twilight Realm, teleport zpět jen pokud zemřou oba a občasné špatné nastavení agra bossů

25.6.2010 – 00:01
46) Přidána podmínka pro všechny brány v SOTA a jejich zničení před aktivací relicu, kde musí vždy platit, že před aktivací musí být zničeno určité množství bran - když se něco pokazí, je to na Margeru, pač mi to schválil
47) Dočasně zakázáno kouzlo Corpse Explosion
48) Snaha o opravení bran a jejich kompletní zničení v SOTA
49) Přidány další imunity vehiclům v SOTA
50) Opraveny questy Mastery Of Melee, Mastery Of The Charge, Mastery Of The Shield-Breaker a Learning the Reins - dummy jsou nyní zabitelné, kvůli těmto questům a navíc se stejně chovaly nesprávně a přidávaly skill ke zbraním - tuto skutečnost jsem zjistil až při testech

[ Zprávu upravil Drahy  25-06-2010 00:01:39 ]

stránky: 1
Forum Navigation: Jump To This Forum