Login: Password:
Hlavní stránka » Fórum » Novinky » Zatoulaná surikata a geocaching
stránky: 1
Drahy
  • Posts:
  • Reply #1  |  18-10-2010, 09:28:17
Zatoulaná surikata na našem serveru!
Cože zvíře? Kdy? Jak? To je event? Co za to? Co teď s tím? Nic takového. Zatoulaná surikata je nový linuxový operační systém Ubuntu verze 10.10 s pracovním názvem Maverick Meerkat, což můžeme přeložit jako „zatoulaná surikata“ (Zdroj: zive.cz). Jako každý systém i Linux se neustále vyvíjí a to mnohem rychleji, svižněji a hlavně stabilněji než jiné operační systémy. Náš server běží na serverové variantě Ubuntu na verzi 10.04 a proto budeme aktualizovat na nejnovější. Za celá léta působení Linuxu na tomto serveru se mi nestalo, že by někdy server spadl kvůli selhání operačního systému nebo snad brzdil chod celého systému a serveru i po několika týdnech (!) bez restartu celého systému a tak bude Linux vždy tou správnou volbou našeho serveru. Aktualizace je důležitá pro získání nejnovějších technologií a zabezpečení celého systému, opět zrychlení některých součástí, denně používaných a dalších nejnovějších technologií, jaké dnešek nabízí. Je to ovšem zdlouhavý proces a může se protáhnout i na několik hodin, věřím však, že se mi to povede dříve. Jelikož už se nemůžete dočkat, až bude server offline a nasadíme nové aktualizace systému, tak už to dále nebudu protahovat a jdu na to. Vše jsem v případě neúspěchu zálohoval a neměl by být žádný problém při přestupu na nejnovější verzi tohoto operačního systému.

Náš server a Geocaching
Mnozí z vás jistě postřehli, co Geocaching je za dobu jeho působení. Geocaching je celosvětová hra využívající moderní techniky GPS pro hledání ukrytých pokladů. Základní myšlenkou je hledání skrytých schránek, zvaných keše, a sdílení zážitků z jejich lovu prostřednictvím internetu. Geocaching hrají lidé jakéhokoliv věku se silným smyslem pro komunitu a životní prostředí. Myslím si, že vzhledem k propojení onlinovky jako je tato hra s geocachingem, je na místě ji představit. Na serveru neustále hledáte nějaké moby na zabíjení a při nalezení dostáváte odměny a plníte úkoly. Geocaching je na tom podobně. Přihlásíte se pod nějakou přezdívkou, najdete keše ve vašem okolí a už hledáte. Musíte hledat nenápadně, a jakmile keš najdete, zapíšete svojí návštěvu na papírek s přezdívkou, pod kterou jste se registrovali na stránkách Geocachingu a svoje zážitky sdílíte na internetu a zároveň připisujete, které jste již navštívili. Některé jsou velmi důkladně skryty a není snadné je najít. Některé keše mají stupně obtížnosti a je na ně potřeba i potápěčská nebo horolezecká výbava nebo uhodnutí logické hádanky. Je to hra pro celý svět. Některé keše jsou větší a mají uvnitř předmět, který vezmete a vrátíte jiný, vámi zvolený, ve stejné hodnotě nebo vyšší. Na každém z míst jsou i zpravidla nějaké historické informace o okolí a cílem je hlavně poučit se z daného místa a navštívit ho, ale hledání je to nejzábavnější a někdy i nejsložitější. Jakmile však kešku najdete, je nutné ji vrátit na původní místo v neporušeném stavu s vaší přezdívkou navíc. Kešů je přes milion na celém světě a například jen v okolí Prahy je jich hned několik desítek, možná i stovek. Je to výborná hra pro všechny hráče na našem serveru, když bude server offline nebo půjdete na nějaký sraz a nebudete tam mít co dělat. Zároveň to některé hráče donutí vytáhnout paty z domu a třeba později zavedeme i nějaké věcné ceny ve hře. Keš můžete založit i vy u nějakého zajímavého místa, pokud vám ho administrátoři služby schválí. Cílem by nemělo být jen hledání krabičky, ale zpravidla se tak děje. Přidávám video pro shrnutí s nejzákladnějšími informacemi a instrukcemi, jak na to.

Opravy serveru
18.10.2010 - 11:15
1) Opraven respawn všech objektů a zdí pouze je-li dobyta pevnost v opačném případě se zdi respawnují až na začátku další bitvy ve WG – offlike
2) Opravena Essence of Wintergrasp pouze pro správný tým, který vlastní pevnosti, nikoli pro všechny hráče a frakce
3) Snad opraveno počítání vehiclů při bitvě a při dalších bitvách, kdy šel počet do mnoha mínusů a nemožnost stavět nové stroje
4) Další oprava skákání některých mobů při interakci s nimi – především vendorů a hráčů na mountech
5) Optimalizován systém guild, rychlejší načítání a lepší práce, včetně lepší podpory kalendáře jako na oficiálních serverech
6) Aktualizována verze linuxového systému na našem serveru na verzi Ubuntu 10.10 "Maverick Meerkat" (Zatoulaná Surikata) Server Edition
7) Aktualizován TeamSpeak 3 server na verzi beta 29 - doporučuji aktualizovat i vaše klienty (klient je nabídne automaticky)

21.10.2010 - 01:30
8) Aktualizováno linuxové jádro na verzi 2.6.35-22.35
9) Opravena Armory a hlášky not found
10) Předělána struktura tvoření party hlavně pro Dungeon Finder
11) Další pokus o despawn všech vehiclů ve WG
12) Přidána podmínka pro splnění questu pro Horsemana na jeho kompletní opravě a pozdějšímu vymazání nafarměných věcí pracuji

22.10.2010 - 00:30
13) Opraven hunter T10 set bonus (Exploit Weakness)
14) Opraven warlock T10 4P bonus (Devious Minds)
15) Opraveny pády způsobené Trial of the Crusader instancí + vyladěna její funkčnost a jednotlivé fáze - prosím GM o testy instancí z GM sekce
16) Urychleno načítání guild po restartu serveru
17) Opraven Headless Horseman + quest na něj + vyvolávání + daily + vymazány vztahující se achievementy, itemy a spelly s ním spojené + vymazány nedostatky z mazání z minulého roku a možnost je v pořádku splnit
18) Snad opraveno zasekávání combatu u některých kouzel
19) Opraven dmg u Flame Tsunami v OS
20) Opraven heal efekt u kouzla Divine Storm

22.10.2010 - 10:45
21) Předělána komplet instance Uldaman včetně záverečného bosse a všech efektů jako na oficiálnách serverech
22) Opraveno neútočení petů po posledních opravách
23) Opravena instance Nexus a zobrazování Commanderů všem hráčům v instanci, dále pozměněn systém těchto bossů a zlepšena skripta
24) Další drobné úpravy a vylepšení z předchozích oprav

22.10.2010 - 22:15
25) Opraven přemrštěný spawn mobů v Nexus + aktualizovány staty a flagy pro správné strany a útočení na bosse
26) Přidána kontrola odstranění aur z oblasti Wintergrasp i při začátku bitvy + totéž i s despawnem vehiclů - už mi docházejí nápady
27) Opraven quest Redeeming the Dead pro Blood Elfy
28) Lepší ukládání instancí pro zamezení ztráty ID

23.10.2010 - 03:45
29) Konečně vyřešen despawn všech vehiclů ve WG
30) Poupraven systém teleportu hráčů ve WG a občasné zaseknutí a nepohyblivost hráče po portu a nekonečném portování
31) Opraven pád při tvorbě part před začátkem WG + pozměněn systém přihlašování se a leavnutí z této oblasti pomocí ikony u minimapy
32) Opravdu zamezení útočení mobů na bosse v Nexusu
33) Lepší oprava Freeze u Elementála

24.10.2010 - 06:00
34) Zatím další neúspěšné pokusy o opravu počtu vehiclů ve WG
35) Zavedeno zpět kouzlo Spiritual Immunity + přidán systém na kontrolu aur i offline hráčům, kterým po přihlášení zůstávaly ranky, tenacity a další buffy, rovněž řeší situaci i po pádu serveru se stejným problémem
36) Vylepšeno cestování transporty pro hráče i NPC
37) Na pádech serveru stále pracuji

25.10.2010 - 02:30
39) Snad konečně opraveny pády způsobené !Dungeon Finderem! z bodu 37), kde se mohlo stát, že pointer hráče byl nulový => pád - děkuji všem za trpělivé testy a pomoc při hledání příčiny pádů v posledních dnech
40) Opravena možnost leavnutí fronty ve WG
41) Konečně opravena počítadla ve WG + občasná nemožnost stavět stroje při mínusovém stavu počítadel
42) Přidáno chybějící oznamování o útočení na pevnost
43) Vyrobené stroje nyní mají vlajku své frakce
44) Opraveny Outdoor PVP systémy v Eastern Plaguelands

25.10.2010 - 16:15
45) Opraveny další pády serveru způsobené některými případy skládání party opět v Dungeon Finder systému
46) Opraveny možné pády sevreru při volání funkcí na tvorbu raidu ve Wintergraspu a opraveny další obdobné případy
47) Vyčištěn kód od již zbytečných debug logů
48) Opraveny možné freezy serveru a dead loopy
49) Opraveny naprosto všechny možné pády v Player::UninviteFromGroup
50) Doladěna funkce Dungeon Finderu pro hráče, který zůstal sám v dungu a nemohl se připojit do další fronty nebo do party

25.10.2010 - 22:15
51) Opraven další pád serveru při DF, kdy poslední dva členové v dungu leavnuli současně a parta se standardně nerozpustila, týká s i člénů mimo DF
52) Zkrácen časový interval ukládání serveru ze 120 sekund na 30

25.10.2010 - 23:40
53) Vychytány všechny známe pády serveru spojené se systémem Dungeon Finder a dalšími viz předchozí opravy, další pády, pokud budou, budou nové, doufejme, že už žádné další nebudou, chceme se hnout dál
54) Poslední(?) opravy do instance Forge of Souls

26.10.2010 - 16:00
55) Opraveny dnešní další 3 pády serveru - kdy tomu bude konec? Asi nikdy s 1,1 milionem řádků kódu je riziko pádů velké, ale snad už je to ok
56) Další opravy do instance Forge of Souls

27.10.2010 - 13:45
57) Opraven pád serveru při uninvitu člena party v Dungeon Finderu při průběhu bitvy ve Wintergrasp nebo při přihlašování
58) Opraven pád před začátkem Wintergraspu, kdy se občas nepodařilo úspěšně vytvořit více než jeden raid pro bitvu
59) Opraveno přihlašování se do systému Dungeon Finder
60) Opět další drobné opravy do instance Forge of Souls

27.10.2010 - 17:30
61) Prozatím zakázáno připojování se do Dungeon Finderu během bitvy Wintergrasp než přijdu na spolehlivé řešení opravy

[ Zprávu upravil Drahy  27-10-2010 17:28:26 ]

stránky: 1
Forum Navigation: Jump To This Forum