Login: Password:
Hlavní stránka » Fórum » Novinky » Život GM, příspěvky, event a opravy
stránky: 1
Drahy
  • Posts:
  • Reply #1  |  20-01-2011, 20:37:06
Ze života správců
Zdravím všechny hráče, nehráče, přátele i vás ostatní,
dnešní novinku jsem se rozhodl z kraje pojmout trošku humorně, neboť mi bylo sděleno, že novinky jsou suché a že hráči chtějí podobné, jako jsem psal na „pekelné“ dovolené. Jelikož nemám takové zážitky, rozhodl jsem se to pojmout malinko jinak. Vysvětlit některým hráčům, jak vlastně vznikají opravy a proč se z opravy jednoho kouzla dostaneme až na to, že nakonec jdeme místo toho třeba spát. Někteří to nazývají jako chorobu VPDSP (Věkem Podmíněný Deficit Soustředění Pozornosti) a projevuje se u mě například takto:

Rozhodnu se, že opravím kouzlo na základě hráčova doporučení, že je vhodné jej opravit. Otevřu notebook a vidím jak je celý zaprášený od nečistot, které vůbec nevím, jak se tam vzaly, protože u počítače jen pracuju, jím, piju a mlátím do něj, když mi něco nejde. Mojí vinou to tam tedy být nemůže. Musím vyčistit notebook od zbytků jídel a nečistot. Jdu pro hadr speciálně pro čištění obrazovek a klávesnice. Cestou zpátky ovšem přitom uvidím na stolku neotevřenou poštu. Asi bude rozumné se podívat, jestli tam nejsou nějaké složenky k zaplacení. Položím hadr na stolek a začnu probírat poštu. Přitom vidím řadu reklamních letáků a jdu je hodit do odpadkového koše. Jako správný bojovník za planetu třídím odpad a tak jej položím na hromadu použitého papíru a starých novin. Hromada je již na přetékající úrovni a tak odkládám poštu a jdu hromadu vynést do koše na papíry. Vedle kontejneru na papír si všimnu schránky na dopisy a uvědomím si, že bych měl odeslat ten důležitý e-mail, který jsem včera psal. Jdu zpět do pokoje k notebooku a vidím vedle téměř prázdnou skleničku s kolou, kterou jsem před chvíli pil. Uvědomím si, že potřebuju další cukry a jdu si tedy dolít. Cestou vidím v chodbě brýle, které jsem ráno hledal. Musím je tedy dát na pracovní stůl, abych je nehledal. Ale nejdříve si přece jen doleju tu kolu. Položím brýle a na stole vidím neumyté nádobí, které se nechtěnou náhodou zašpinilo při výrobě pokrmů, abych neumřel hlady. Jdu ho tedy umýt, aby to tu nesmrdělo a měl jsem místo na práci. To ale počká, nejdříve si přece musím dolít tu kolu. Jdu pro kolu a dolévám jí a při tom ji samozřejmě vyleju vedle a na zem. Jdu tedy do vedlejšího pokoje pro hadr, abych to utřel. Poté se vracím a přemítám, co jsem vlastně za ten den udělal. Notebook je stále špinavý, pošta neodeslaná, kola nedolitá, všude na zemi kola, nic není opraveno, brýle nevím, kde mám. Divím se, že nic není uděláno a přitom jsem se nezastavil a jsem docela vyčerpaný. No nic jdu tedy spát.

Příspěvky
Chtěl bych poděkovat všem, kteří se do teď rozhodli přispět a udržet tak dál server v aktuálním chodu jako doposud. Máme zde však pár jedinců, kteří přispívají pravidelně nebo jednou za čas, a tak jsem se rozhodl pro obměnu stávajících odměn za příspěvky. Server provozujeme pro všechny zdarma bez nároku na mzdu a na VIP účty nebo zvýhodňování těch, kteří mají tu možnost přispět na server. Za určité částky tedy rozdáváme mini-pety a nyní i mounty, které jsou na oficiálních serverech normálně dostupně při různých situacích, které u nás nemohou nastat (nákupy hracích karet atp.). Ostatní, které nejsou ani zde ani dostupné ve hře se budeme snažit dávat jako odměny za eventy, aby měl každý možnost získat i něco navíc a přesto jsme nějak rozdělili ty, co dobrovolně přispěli na chod serveru. Seznam dárců je aktualizovaný k dnešnímu dni a chtěl bych všem poděkovat za podporu. Přispívat můžete klasicky na této adrese po přihlášení na stránky.

Event alá testy
S GM jsme se rozhodli, že uspořádáme jakýsi event na motivy testů nových věcí. Správně, o instance se nejedná, ty nikdo otevírat nechceme přece :-). Jedná se o test nové arény v Dalaranu a battlegroundu Isle of Conquest. Jak to tedy bude probíhat?

V sobotu dne 22.1.2011 otevřeme někdy během dne (neurčujeme záměrně kdy, protože bychom ten termín kvůli zákonům schválnosti nedodrželi) tento battleground a arénu. Bude to probíhat naživo a s vašimi poznatky. Zkrátka oznámíme, že nyní je dostupná pouze tato aréna a tento battleground. Ostatní zakážeme a bude možné se na hodinu až dvě přihlašovat pouze do této arény a tohoto battlegroundu bez nutnosti restartu serveru. Vaším úkolem je co nejvíce si všímat chyb, především v daném battlegroundu, zakládat kvalitní reporty a říkat, co je špatně a co se vám nezdá, případně potřebuje opravit a doladit. Jelikož je battleground pro 40 lidí, není v naších silách tento battleground otestovat mimo, a tak pořádáme tento event, abychom zároveň odradili případné hráče, kteří nechtějí přijít o rating v aréně kvůli chybě v nové aréně. Ceny v tomto eventu nečekejte. Čím dříve vyřešíme tyto problémy, tím dříve nové věci otevřeme permanentně a tím dříve se budeme věnovat instancím nejen my, ale i celý tým developerů. Že nevíte, co se tam má dělat? Nevadí. Přiložím návod a popis.

Isle of Conquest


Isle of Conquest, ostrov mimo pevninu Northrendu, útes těžko viditelný na první pohled. Zas tak bezvýznamné, jak by se mohlo zdát, toto místo ale není. Pobřeží je potřísněno krví a zdáli se ozývá zvuk burácení narážejících vln na skalnaté útesy, mísící se se zvukem jiskřících mečů.

Generálové Alliance a Hordy zde bojují o nadvládu, dohlížíce na průběh boje z bezpečného místa své pevnosti. Strana, která jako první eliminuje soupeřova generála si z ostrova odveze slávu. Avšak selhání v ochraně svého generála znamená hanbu, zneuctění a porážku. Na Isle of Conquest neexistuje mír, pouze totální válka ...

Základní informace:
- Levelové rozpětí: 71-79, 80
- Maximální počet hráčů: 40 hráčů Alliance / 40 hráčů Hordy
- Cíl: Zabít soupeřova generála, nebo zabíjet své protivníky, dokud nebudou jejich posily vyčerpány.

Hra:
Isle of Conquest pojme až 40 hráčů z každého týmu bojujících na malém ostrově severozápadně od pobřeží Northrendu. K vítěztví mohou týmy využívat strategických postů, jako např. Vrtnou věž, Strojovou dílnu a plně vybavený hangár se vzducholodí. Na bitevním poli pak můžete využívat ničící zbraně. Na ostrově je pět strategických bodů, o které budete se soupeřem bojovat. Zaleží jen na vás, který získáte pro váš tým, a který vám pomůže k vítězství.

The Oil Derrick: Nachází se na severozápadním konci ostrova a produkuje ropu schopnou pohánět tisíce ničivých válečných strojů. S ohledem na tento zdroj pak hráči získávají cenné posily a honory.

The Cobalt Mine: Kobaltové doly se nachází na jihovýchodním konci ostrova a skrývají nevyužité bohatství. Získání tohoto zdroje garantuje posily a nepřetržitý přísun honorů.

The Docks: Přístaviště ležící na západním pobřežíje rozšíří váš výběr válečných zbraní, nevyjímaje katapultu.

The Airship Hangar: Tato robustní ocelová konstrukce se tyčí na vrcholu Mt. Conquest s výhledem na východní stranu ostrova, která umožňuje hráčům nalodit se na zakotvenou vzducholoď. Tato ničící válečná zbraň je schopna zabíjet nepřátele shora a ničit jejich obranu. Jakmile se hráči nalodí, stane se součástí jejich výbavy také padák umožňující napadnout nepřátelskou pevnost ze vzduchu.

The Siege Workshop: Nachází se přímo mezi základnou Hordy a Alliance a umožňuje hráčům využívat válečných strojů se sílou zničit zdi nepřátelské pevnosti.

Graveyards: Na Isle of Conquest je celkem pět hřbitovů, které jsou propojeny s různými body; základna Alliance, základna Hordy, ropná skvrna, střed mapy připojený k Strojové dílně, severovýchodní cíp připojený k hangáru a jihozápadní cíp připojený k přístavu.

Vítězství:
Generál: Ukrytý ve své pevnosti za silnými zdmi, uděluje generál rozkazy svým jednotkám z relativně bezpečného místa. Proto musí hráči tyto zdi prolomit a generála zabít, Isle of Conquest pak padne do rukou vítěze.

Posily: Isle of Conquest využívá systém posil podobně jako Alterac Valley. Čas neúprosně běží a každý jedinec se počítá. Pokud je vašich spoluhráčů zabito příliš, boj pro vás končí porážkou. Zabíjením nepřátel se snižuje i počet jejich posil v poměru jedno zabití jedna posila. Jakmile jedna z frakcí vyčerpá svůj limit, tak vítězný tým přebírá kontrolu nad ostrovem.

Zdroj: guildweb.wgz.cz

Opravy
20.1.2011 - 21:00
1) Opraveny questy Healing with Roses/A Rare Herb, kde občas nešly lootovat itemy Horde Herb Pouch/Alliance Herb Pouch
2) Opraveno načítání scriptů pro bosse/minibosse v battlegroundu Alterac Valley
3) Přidáno více imunit bossům do heroic instancí a raidů
4) Snad opraveno zamrzávání klientů v okolí vehiclů především v oblasti Wintergrasp při funkci nástupu na vehicle – chce to testy, zdali je to skutečně tímto, smazat dočasné složky atp.
5) Opravena spíš dočasnými způsoby (kvůli nedostatku přísunu dat) série questů pro Sons Of Hodir, jinak získatelná také přeměnou emblémů
6) Spawnuté žabičky Lake Frog pro AT quest
7) Přidáno zabezpečení a GM upozorněni V GM sekci na emaily odeslané z falešných emailových adres (tvářící se jako originální email z daného účtu), požadující výměny či převody - takoví jedinci budou ihned permanentně vyhoštěni ze serveru i fóra bez možnosti odvolání

21.1.2011 - 03:00
8) Zrušen combat na konci Wintergrasp bitvy
9) Zrušen combat po zabití závěrečného bosse v instanci FOS
10) Opraveny questy na oživování pro paladiny
11) Přidán systém na omezování targetů u spellů a aplikován na kouzla pro Campaign Warhorse v Icecrownu, jehož kouzla nyní mohou zasahovat pouze moby do questu a žádné jiné (ani hráče) - konec reportům o zabíjení AT mountem a banování - pro GM přidán návod v GM sekci, jak na to, pro případná další podobná kouzla
12) Přidány poslední opravy do Dalaran Sewers arény

21.1.2011 - 13:30
13) Předělán combat systém na podobné fázi jako předchozí změny v určitých oblastech - mělo by výrazně dopomoci k otravnému zasekávání combatu v určitých oblastech - jako vždy reportujte veškeré podivné změny na fóru, pokud budou či poznatky, zdali je to lepší
14) Předělány některé trigery - viditelnost pro hráče (Nexus - boss Anomalus) a dalších jako například trigery v Naxxramasu nebo u Onyxie - mělo by opravit menší dmg nebo jiné chování i v dalších instancích
15) Přidány immunity na některá kouzla pro Onyxii ve druhé fázi

23.1.2011 - 03:00
16) Opraveny některé věci do IoC
17) Předělán systém ukládání itemů do batohů u hráčů - někteří hráči měli v jednom slotu i 6 itemů, přičemž aktivní pouze jeden ten poslední - k tomu by nikdy nemělo dojít a přesto u asi 50 hráčů došlo - vymazány nejstarší itemy z těchto slotů a ponechány nejnovější, což znamená snad žádné ztráty u těchto jedinců na itemech - rekordmanem, který měl právě neuvěřitelných 6 itemů v jednom slotu u batohu v databázi se stal hráč "Sole" - gratuluji :-) - systém upraven, aby k dalším situacím nedocházelo a snad to i vyřeší poslední případy ojedinělých ztrát itemů
18) Ještě více vylepšena práce s combatem ve světě
19) Odstraněna data z databáze u accountů u hráčů, kteří mají často errory či freeze, mělo by dopomoci i k zamrzání u vehiclů - důrazně doporučuji vymazat dočasné soubory ještě před spuštěním hry po těchto aktualizacích (Pomocí Drahyho Launcheru v programu Drahyho Program)
20) Opraveny platby přes PayPal - nyní by se skutečně měly automaticky doručovat odměny těmto jedincům po uskutečnění platby
21) Opraven talent Ignite
22) Aktualizován čas do začátku bitvy Wintergrasp pro všechny hráče ihned po přihlášení (dostupné pomocí "H => Battlegrounds" - vpravo nahoře) - konec dotazům, kdy začne bitva

23.1.2011 - 15:00
23) Pokus o opravu ukládání action baru, itemů, pozic hráčů a dalších - nemá s předchozími opravami nic společného - tyto opravy, které problém způsobily jsem nevypisoval, neboť souvisely se strukturou databáze (pro hráče nepodstatné) a byl jsem ujištěn, že změny byly otestované, proto jsem je i nasadil
24) Opraveno zobrazování času během WG bitvy - sakra omylem vymazáno při této změně - má omluva - bude v dalších opravách :-)

23.1.2011 - 16:30
25) Lepší oprava ukládání hráčů z předchozích oprav
26) Opravdu přidána oprava 24)
27) Freezy klientů při nástupu a manipulaci s nimi nyní opravdu opraveny všem hráčům i se špatnými daty - nyní vše v pořádku, omlouvám se za problémy a ztráry, nedalo se to předem zjistit ani ověřit v malém počtu

25.1.2011 - 15:45
28) Zrušen Deserter a přidána možnost opětovného vstupu do battlegroundu, pokud jej hráč opustí z důvodu pádu klienta/serveru
29) Přidána verze revize u hráčského příkazu .server info
30) Opraven quest Elune's Blessing
31) Přidán systém na omezení maximálně 5 instancí za hodinu na celý jeden hráčský účet (blizzlike)
32) Přidán potvrzovací dialog pro hráče, co vstupuje nově do instance a daná instance se mu uloží jako ID – může nyní instanci opustit bez uložení, pokud byl například přivolán
33) Přidáno vylepšení do našeho anti-hack systému na detekci hackerů
34) Odstraněna čekací lhůta u pre-made skupin na BG
35) Opraveny pády serveru u Omena při vytváření účtů

27.1.2011 - 02:30
36) Hráč opětovně přidán do mapy po leavu z battlegroundů - mělo by opravit nemožnost nic dělat, pokud takový hřáč opustí a znovu se logne do BG kvůli pádu klienta či serveru
37) Opravena velikost exotic petů
38) Další oprava nekonečného combatu například ve WG

[ Zprávu upravil Drahy  27-01-2011 02:48:35 ]

stránky: 1
Forum Navigation: Jump To This Forum