Login: Password:
Hlavní stránka » Fórum » Novinky » Poděkování a stabilita
stránky: 1
Drahy
  • Posts:
  • Reply #1  |  31-01-2012, 22:21:44
V úvodu a i dále v článku bych chtěl ujasnit pár věcí a poděkovat několika lidem. Po několika týdnech během Vánoc a byl server mimořádně stabilní několik měsíců. Nyní musíme však překonat období pádů a nestability s nasazením nového systému. Jako vždy se to neobejde bez problémů. Někdo si určitě ještě vzpomene na nasazování Wintergraspu, který byl při úvodním nasazení velmi problémový, nestabilní a musel jsem ho začlenit mezi systém battlegroundů, dungeon finderu a dalších. Postupem se nám podařilo (i s vaší pomocí) vyladit tento systém téměř k dokonalosti a funguje nyní velmi stabilně a bez problémů. Systém jsem publikoval veřejně a vypadalo to, že se ho Trinity ujme a začlení oficiálně. Bohužel jeho složitost a rozsáhlost nakonec nejspíš zapříčinily, že systém zapadl prachem a do teď není oficiálně v jádře. Některé servery ho údajně nasadily, co se ke mně dostalo, tak snad to dopomůže k další pozornosti.

Tento systém nebude jiný. Počáteční problémy jsou vždy nutné k dalšímu vývoji našeho serveru. Tento systém map nejen, že vylepší všechny pohyby na celém světě, ale umožní nám patřičně zprovoznit některé systémy a bosse v zatím uzavřených instancích (Gunship battle v ICC, systémy ve Violet Holdu atp.) a arén. Arény, tedy jedna z nich minimálně však potřebuje ještě předělat dynamické objekty, aby spolupracovaly s novým systémem map, a je třeba vyladit tento systém pro dynamické objekty. Proto novou arénu (arény) do vyřešení a synchronizace systémů uzavřeme. Jedná se ještě o mnohem rozsáhlejší systém než v případě WG, avšak jako vždy si s tím společně poradíme.

Nikdy mi nešlo o to mít velký a nejlepší server, ale takový, kde se lidé odreagují, něco se přiučíme s GM a pobavíme se a umožníme postupem času co nejlépe fungující systémy nebo se budeme aktivně podílet při vzniku některých dalších. Zkrátka nejsme závislí na hráčích (vydělávám si sámna něj během studia) a tak mi to i přes problémy vyhovuje a upozorňuji, že tu nikoho nedržíme. Chtěl bych však speciálně poděkovat některým hráčům, kteří se aktivně podíleli na testování příčiny hlavního pádu serveru spojeného s Charge kouzlem a přerušením některého z channeling kouzel. Jejich vytrvalost, odhodlání a neustálé testy na nízkých levelech a zakládání postav pro testy a jejich následný report mně byl obdivuhodný a i to mi dodávalo energii vydržet několik dní a nocí při řešení tohoto pádu, který se mi nakonec díky vám podařilo rozlousknout. Děkuji.

Vzhledem k mému velkému vytížení v těchto dnech se nakonec servisu změny emailů u účtů (z předchozí novinky) ujal Tarenas a v nejbližších dnech začne bezpečný proces jejich přepisování a ověřování, za což mu děkuji a hráči by si měli ověřovat, zdali mají vše v pořádku. Znovu připomínám, že pokud si můžete měnit heslo přes e-mail (webovou administraci), nemusíte nic řešit a nový systém stránek vám půjde v pořádku, v opačném případě doporučuji číst novinky (hlavně ty předchozí).

Opravy
31.1.2012 - 22:30
1) Opraveny dva případy freezu serveru ve starých arénách
2) Dočasně uzavřena aréna The Ring of Valor (viz článek)
3) Opraveny problémy s připojením některých hráčů, upraveny hodnoty descriptorů na permanentně vyšší hodnoty + oprava posledního pádu/freeze (odpojení všech hráčů, jakmile se předchozí počet/limit naplnil)
4) Poupraveno chování nového systému pro objektové/destrukční objekty, které slouží jako podlaha v instancích ToCr a EoE

1.2.2012 - 14:45
5) Opraven pád serveru v situaci při změně mapy během provádění výpočtů pohybů u NPC či kouzel/abilit u hráčů
6) Opraven freeze serveru při leavnutí BG při probíhajícím charge
7) Opraven pád serveru způsobený při vícenásobných pokusech přidávání questu do již zaplněného quest logu typu 25/25
8) Opraven pád serveru při odstranění více hráčů najednou z RDF party
9) Opraveny achievementy spojené s množstvím stejných itemů, které nemusí mít hráč všechny u sebe například Dalaran Cooking Award
10) Opraveny achievementy týkající se personal ratingu
11) Opraven achievement Not So Fast
12) Opraveny situace, kdy se instance správně neresetly
13) Opraveni létající NPC nyní korektně přistanou na zem
14) Opraveny aplikace immunit při spuštění i během působení určitých spellů (Hand of Freedom, Bladestorm, Bestial Wrath atp.)
15) Předělán systém kouzel v Argent Tournamentu u NPC + achievementy, přidán systém duelů pro hráče na achievement, vylepšen způsob zacházení s aurami jejich odstraňování a přidávání, aby nijak nezatěžovaly chod serveru, přidány systémy spojené s nasedáním na NPC a souboje hlavně pro instanci ToC5, kde touto změnou nasazuji potřebné mechaniky po tuto instanci + pár dalších vedlejších oprav do této instance, potřebuje ještě pár testů
16) Oprven pád způsobený opravou 15) při aplikaci štítu(defend)

5.2.2012 - 19:30
17) Předělány funkce na výpočet Z pozice v mapách a v novém systému map – zlepšuje práci při fearu a dalších flee efektech
18) Odstraněn starý systém dynamických objektů a části map – v souvislosti zakázány arény DS a RoV – nový rozsáhlý a offlike systém dynamických objektů nasadím, jakmile budou dnešní opravy stabilní a v pořádku, abychom případné problémy zbytečně nezaměňovali s daným systémem
19) Vylepšena kontrolní funkce na nasedání na AT mounty, která brala shapeshift formu rovněž i stance u warriorů nebo formu u priestů – tato funkce bude později zakomponována i pro další systémy a funkce jako například do instance EoE atp. (pozn. GM)
20) Opraven systém na detekci Stealth + kouzla Flare + stráže v Dalaranu nyní detekují i takto ovlivněné hráče
21) Opraveny achievementy, které počítaly do achievu jeden item vícekrát
22) Vylepšené funkce u petů a guardianů, kteří nyní neútočí na cíle, na kterých je nějaký CC efekt přerušitelný damagem
23) Opraveny některé problémy s dispel mechanikou, které nyní vyvolávají další aury, pro tento systém je však potřeba dalších dat a úprav patřičných kouzel (pozn. GM)
24) Ještě lépe opravena některá kouzla, která mají imunitu většiny zpomalovacích efektů nebo během jejich trvání, pokud jsou stále problémy, prosím skutečnost hlaste
25) Opraveny aury, které se stackují na petech a z totemů
26) Opraveno trvání eventu + vymazány q z minulého roku
27) Opraven pohyb koulí u Valkyr způsobený novým systémem
28) Pokus o opravu freezu serveru, info o způsobu opravy v tomto hlášení

6.2.2012 - 01:15
29) Opraven pád serveru způsobený dělení nulou při výpočtech Z pozice
30) Opraveny případy evade bossů po posledních úpravách imunit u kouzel
31) Přidána funkce o ujištění se, že Valkyry budou mít vždy obě loot
32) Icehowl se stane nečinným ihned po použití prvního cyklu odhozu
33) Opraveny některé problémy s nabíráním questů
34) Předěláni even bossové ve spojení s LFG a odměnami
35) Opraveny některé itemy pro event + jejich správné ID (mizely)
36) Opraveni zbylí evadující bossové + opraven reset bosse Anubaraka, když byl wipe a boss se nevrátil - nyní by se měl již vracet správně

[ Zprávu upravil Drahy  06-02-2012 00:57:12 ]

stránky: 1
Forum Navigation: Jump To This Forum