Login: Password:
Hlavní stránka » Fórum » Novinky » Řazení aréna týmů a registrace
stránky: 1
¥
Drahy
  • Posts: 81
  • Reply #1  |  22-06-2012, 16:45:19
Nový systém přiřazování aréna týmů
Jelikož zde máme obnovenou sezónu, je na čase nasadit opravené a nové systémy. Novým systémem je především progresivní přidávání týmů po časovém limitu. Nyní se tedy týmy nebudou skládat dle +-300 ratingu a po 5 minutách bez limitu, ale dle speciálního nového pravidla 100 MMR ratingu po 45 sekundách. Tedy každých 45 sekund se přidá do rozpětí seznamu týmů týmy s navýšeným +100 MMR ratingem. Za 6 minut čekání ve frontě to tedy nabídne týmy s rozdílem +800 k základnímu povolenému rozdílovému ratingu, který je nyní +-150 (celkem tedy +-950 za 6 minut ve frontě), což je hodnota z oficiálních serverů a stále bude stoupat, dokud nenajde vhodného online protivníka, pokud takový bude. S tímto novým systémem jsem rovněž opravil případy, kdy to hráče za určitých situací spojovalo dohromady i bez čekání a dalo je to do arény ihned, tyto situace jsou již tedy opraveny a nestane se, že to instantně spojí velmi rozdílné dle MM ratingů týmy k sobě.

Změny v registracích
Po neúspěchu a pádu našeho lokálního e-mailového serveru se rozbily na čas nové registrace. Tuto situaci jsem vyřešil již dlouhodoběji plánovanou úpravou webového rozhraní pro registraci nových účtů. Nové registrace jsou nyní součástí nového webového rozhraní pro správu účtů na našem serveru nedávno představeného a vyladěného za pomoci hráčů. Nové registrace podléhají vyspělým kontrolám zabezpečení a jsou integrované do webového rozhraní a jeho systémů. Kromě toho byl vylepšen a aktualizován PHPMailer - systém na rozesílání e-mailů - a opět i verze samotného PHP. Díky této aktualizaci e-maily z webového rozhraní budou chodit ještě rychleji a než doposud a rovněž opravují drobnosti v zabezpečení a celkově práci na webu. Do webového rozhraní pro správu účtů plánujeme přidat ještě možnost změnit vzhled u postavy za nějaký ten gold, pro Guild Mastery změnu jména jejich guildy, vylepšení filtrů u vyhledávání aukce postav, hráčů online a hlavně lepší a chytřejší zasílání e-mailů ohledně změn stavu postav v aukci. Nyní si pojďme připomenout, co všechno se změnilo u registrací:

1) Registrace jsou nyní součástí nové správy účtů
2) Kompletní restrukturalizace a usnadnění bez nutnosti opisovat obrázek nebo zvolit datadisk – ten lze později měnit
3) Kontrola platnosti/správného formátu u e-mailu
4) Heslo musí obsahovat speciální znak, písmena, číslice a musí být alespoň 8 znaků dlouhé - totéž nyní platí i u změn hesel ve správě účtů
5) Uživatelské jméno a heslo nesmí být stejné
6) Omezeno automatické vyplňování jednotlivých položek
7) Vylepšeny chybové hlášky – nyní více informací
8) E-maily chodí nyní téměř ihned a nelze registrovat více účtů na jeden e-mail – děkuji hráčům za upozornění
9) Náš e-mailový server a doména jsou ověřené mezi mnoha e-mailovými servery, a tak by aktivační e-mail neměl zachytit žádný spam filtr
10) Jednoduchá jednorázová aktivace klinutím

Byly vymazány všechny dosud neaktivní účty ze serveru, hráči tedy mohou zakládat znovu, pokud jim do teď nepřišel aktivační e-mail. Všechny provedené změny hlavně v samotném jádře a systémech hry jsou v této aktualizaci velmi náročné a mohou nastat komplikace, nefunkčnost některých vyjmenovaných položek atd. Tyto skutečnosti je třeba co nejdříve nahlásit. Aktualizace nasazujeme ve špičce neboť více hráčů je schopno dříve najít případné problémy. Děkujeme za pochopení.

Opravy na serveru
22.6.2012 – 18:00
1) Opraveno správné získávání bonus HP k hráčům + petům
2) Opraveny některé dlouhodobější problémy s questy jako Attunement to Dalaran, Deadmire, The Captain's Cutlass, Facing Negolash, Questioning Reethe, Kick, What Kick?, Strengthen the Ancients, Lost in Action, Magic Carpet Ride, Cache of Mau'ari, The Cleansing, Field Test, Totem of Coo, Totem of Tikti, The Prophecy of Akida, The Emitter, Totem of Yor, Master the Storm, The Broken Front, Finish Me!, Razormaw,
3) Opraveny začátky některých world eventů v tomto roce
4) Přidán systém na kouzlení z pohledu objektů – pro objekty a triggery nyní neplatí kontrola na LOS, což nemá pro tyto případy – opravuje chyby jako například s Eye of Acherus (DK quest)
5) Lepší řešení pro itemy s dobou platnosti – nyní se přesněji ničí po uběhnutí času případně lépe řešeny quest itemy s touto podmínkou
6) Přidán systém pro řešení bossů a NPC na transportech – důležitý krok k jednomu z bossů v instanci ICC – později s novým systémem map již nebude tento boss překážkou v této instanci a pohneme se o kus dál, systém map je však stále na špatné úrovni hlavně z hlediska správného hledání cest, ve speciálních případech, kde je to třeba, fearů v oblastech bez nich atp., je třeba ještě mnoho práce
7) Přidány další menší opravy kouzel, pozic, spawnů a dalších z dat, která mám stále k dispozici, zatím žádná z instancí nedovoluje hladký průběh bez okolních systémů a dat, ale každou i sebemenší opravou se blížíme, je třeba trpělivost
8) Zajištěna správná viditelnost v battlegroundech a instancích dle oficiálních serverů
9) Shadowfiend nyní automaticky kouzlí své kouzlo Shadowcrawl
10) Opraven update interval u map a přesouvání – opraví některé ojedinělé wow errory u některých hráčů
11) Přidán progresivní systém pro spojování aréna týmů
12) Opraveny případy, kdy to instantně bez kontrol hodilo ihned týmy k sobě s velmi rozdílným MM ratingem
13) Warriorské kouzlo Mocking Blow nyní správně nedává damage do hráčů
14) Předělán systém pro zjišťování imunit u jednotlivých kouzel – kouzla, které během svého působení bývají imunitní vůči zpomalovacím a jiným efektům by nyní měla fungovat offlike a aplikovat tyto změny ihned
15) Kouzlo Scourge Strike nyní správně přidává všechny bonusy k útokům
16) Lava Burst má nyní správný damage bonus k základnímu útoku
17) Systém pet statů: přidán systém na podporu správného získávání statů, damage a chování u všech ovladatelných petů ve hře – toto je jen počáteční krok a neměl by zatím nijak ovlivňovat hru – později tento systém bude schopen v reálném čase aktualizovat staty u petů pomocí systému aur a dalších pomocných zdrojů, opraví správný útok a bonusy získané od majitele, jedná se o první krok, další budou následovat
18) Opraveny případy zneužívání teleportovacího systému po dokončení instance přes Dungeon Finder
19) Kouzlo Empowered Renew nyní získává správný bonus ve všech situacích a s různými talenty, prosím v případě chyb hlásit na fórum
20) Opraven Death Knight T8 Melee 4P Bonus
21) Opraven Death Knight T10 Tank 2P Bonus
22) Konečně opraven Bloodthirst – je možné, že budou v kódu ještě zbytky po starších pokusech toto kouzlo několikrát opravit – všechno hlásit

23.6.2012 – 00:10
23) Opraveny pády po posledních opravách v novém systému arén
24) Přidána všechna nová data do world eventu Midsummer Fire Festival - přidán event boss Ahune, který je dostupný přes Dungeon Finder s přesunem přímo k němu jako je tomu na oficiálních serverech, opraveny odměny (looty) jak z bedny, tak RDF odměna
25) Shadowstep nyní nelze používat pod root efekty
26) Opraveno spawnování objektů či NPC hráčem, pokud se objeví nepovolené souřadnice (například zeď) - totemy, bomby a jiné se spawnou přímo na pozici hráče - mělo by opravit spawnování podobných věcí právě ve zdech a texturách

23.6.2012 – 22:45
27) Nasazeny malé drobnosti u world eventu jako pozice, drobné chyby ve scriptu u bosse Ahune, změny u některých mobů a dvojíte spawny atp.
28) Odebrána stará data v jádře u kouzel Bloodthirst, Renewed Hope a Righteous Defense - kouzla by nyní měla fungovat korektně
29) Opraveno občas podivné chování u Onyxie, zamezení přerušení castu jejich kouzel a další drobnosti, které se mohly vyskytnout
30) Snad konečně opraveno podivné skákaní a chození do zdi u bosse Icehowl v ToCr - je to už několikátá oprava, snad už zabere
31) Znovu opraveny některé questy v Argent Tournamentu po některých z předchozích oprav, opraveny training dummy
32) Po kompletním odebrání nového systému map jsou nyní zakázány i arény RoV a DS, které jsou na tomto systému závislé, nový systém map je stále ve stádiu vývoje a jelikož je velmi rozsáhlý, protože mění celé mapy a vše na nich, nemohu zaručit, kdy ho znovu nasadím a sním i tyto arény
33) Arény nyní mají nastavenou frekvenci přičítání +100 každých 45 sekund, opravena novinka pro jasnější vysvětlení fungování

25.6.2012 – 06:30
34) Předěláno/přidáno/upraveno celkem 621 mobů, vendorů pro event
35) Koule u Valkyr se nyní pohybují ve stejné výšce
36) Koule u Valkyr nyní lépe detekují hráče v jejich okolí
37) Lépe řešena detekce hráčů u Anubaraka - mělo by zabránit občasnému zaseknutí bosse po wipu raidu v některých situacích
38) Opraveno chování kouzla Righteous Defense
39) Přidána kontrola do systému aukce, výměn postav a převodů postav na žákladě žádostí od hráčů na obsah itemů u daných postav - pokud mají itemy typu "Bind on Account" na postavě, v batozích nebo v osobní bance, nebude možné s danými postavami manipulovat v rámci nových služeb, které vyžadují změnu majitele postavy
40) Opraveno zobrazování banů v banlistů ve správě účtů - mimo jiné zobrazuje korektně i "bany" u postav, které většinou získávají dočasné bany, pokud je postava v aukci, toto zároveň bude sloužit hráčům pro přehled, co se děje s jejich postavami a proč případně se s nimi nemohou přihlásit

[ Zprávu upravil Drahy  25-06-2012 06:13:04 ]

stránky: 1
Forum Navigation: Jump To This Forum