Login: Password:
Hlavní stránka » Fórum » Novinky » Nový rok, nové opravy
stránky: 1
¥
Drahy
  • Posts: 81
  • Reply #1  |  06-01-2014, 09:17:05
Jak na Nový rok, tak po celý rok
Jak nám praví tato pranostika, tak jsme se snažili podle ní konat. Na Nový rok jsem opravoval na serveru, co to šlo a nakonec se vše podařilo, tak doufám, že v tomto duchu budeme i pokračovat celý rok. Nový rok na serveru i přes komornější účast probíhala velmi pestře a zábavně a děkuji všem přihlížejícím a zúčastněným, byla to sranda a myslím, že jsme si to nakonec slušně užili a díky Thalasovým doprovodným ohňostrojům i oslavili příchod nového roku. Kdo by měl záznam se podívat na dokumentaci, připravil si ji pro vás jeden z přihlížejících hráčů v tomto tématu. Děkujeme a doufám, že jako my jste i vy vstoupili do nového roku úspěšně.

Opravy se tentokrát protáhly, protože bylo zapotřebí mnoha úprav z naší strany, abychom mohli bez problémů krom našich vlastních oprav přebírat i opravy z Trinity, kam i my stále posíláme jako jedni z mála většinu našich oprav a udržovali s nimi krok. Náš starý systém textů se již neslučoval s novým, a proto bylo třeba převádět ručně několik desítek až stovek textů, což nebyla vůbec procházka růžovým sadem, nakonec se však povedlo a nyní přicházíme opět se seznamem všech oprav, pojďme se na ně podívat. (Některé opravy proběhly už před týdnem, jiné dokonce před 14 dny, většina je však nasazena až nyní)

Opravy
6.1.2014 - 10:00
1) Převedeno/opraveno/pozměněno celkem 252 textů na nový systém textů, mnoho textů bylo opraveno i po světě a na mnoha místech byly opět zprovozněny texty, které časem a opravami zanikly nebo se poškodily, většinou u bossů
2) Dočasně zakázán pre-quest pro Fa-la-la-la-Ogri'la, aby mohl být achievement plně splnitelný, řešení je nakonec dostupné do té doby, než bude vše potřebné opraveno, nikoli do konce Vánočního eventu, jak bylo původně v plánu, všechny questy po tomto jsou již plně funkční
3) Aktualizován operační systém našeho serveru na nejvyšší verzi (minulá novinka)
4) Aktualizován TeamSpeak server na nejvyšší verzi
5) Mobové po celém světě nyní nevstupují do combatu po tom, co je hráči zabijí a způsobí tím občasně zaseknutí kombatu či pronásledování mrtvých mobek – opraveno
6) Opraveno několik desítek úniků paměti, většinou způsobené systémem pohybů
7) Opraveny případy, kdy se správně nedokončily auto-kompletovací questy
8) Přidány snad již závěrečné opravy do instancí PoS, HoR a ToCh, po posledních testech a ladění začneme otevírat tyto instance jako vždy s nejvyšší možnou kvalitou a se vším všudy jako na oficiálních serverech
9) Opraveny bany na dobu určitou, které se neprojevily jako již neaktivní, pokud byl server stále online – nyní se deaktivují i při online stavu
10) Předělán systém packetů pro chat a chat využívající addony pro lepší zabezpečení serveru a lepší práci s ním
11) Opraveny některé případy, kdy se neustále zobrazovaly „daily modrý“ otazník přestože quest již byl za den splněný nebo to vůbec nebyl daily quest
12) Opraven systém transportů pro instance HoR a ICC
13) Opraven quest Return to the Earth
14) Předělán systém statů pro základní damage mobů po celém světě, nyní je velmi blízko ne-li přesný oficiálním serverům, staré hodnoty, které byly přidány přibližnými hodnotami (jelikož se nedaly přesně nikdy stáhnout do této doby), byl smazán a zrušen, hodnoty však i do teď byly velmi skoro přesné
15) Opraveny některé problémy s Master Lootem, kdy loot mohli přijmout i některé osoby mimo vzdálenost nebo dokonce mimo raid
16) Opraveny problémy s ukládáním ID v instancích, kdy po rozpuštění raidu, zabití bosse a znovu složení raidu, bylo možné obejít uložení instance
17) Opraveny některé další problémy s vehilcly především na trasportech
18) Přidáno velké množství dat do databáze, většinou korektní data pro stávající věci ve světě + data do zatím uzavřených instancí
stránky: 1
Forum Navigation: Jump To This Forum